Letni program stażowy organizowany przez Atos Poland Global Services

💥 Letni program stażowy Atos 💥 Jeśli: 📌Masz podstawową wiedzę na temat IT 📌Posługujesz się językiem angielskim lub niemieckim na poziomie B1/B2 📌Chcesz się stale rozwijać To właśnie nadszedł moment, aby zaaplikować do Atos 👨‍💼👩‍💼 Więcej informacji na stronie: https://tiny.pl/r6nwb 🚀 🗓Zgłoszenia przyjmowane są do 10.06.2021

Czytaj więcej

Ogólnopolski konkurs architektoniczny na projekt “24- godzinnego Zegara Słonecznego”

Szanowni Państwo, informujemy o możliwości wzięcia udziału w ogólnopolskim konkursie architektonicznym na projekt “24- godzinnego Zegara Słonecznego”. Nagroda główna to 15 tys. zł. Pula nagród wynosi 25 tys. zł. Termin nadsyłania prac upływa 1.06.2021r. Poniżej do konkursu. https://pg.edu.pl/biuro-karier/-/24-godzinny-zegar-sloneczny-konkurs

Czytaj więcej

Zaproszenie do udziału w VIII Ogólnopolskiej e-Konferencji Naukowej pt.: „Konkurencyjność i rozwój regionów w warunkach integracji europejskiej i globalizacji. Stan – Trendy – Strategie”

Szanowni Państwo. Katedra Ekonomii i Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy oraz Wydział Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej w Gliwicach, a także Fundacja Innowacyjnego Rozwoju i Wiedzy zapraszają  Państwa do  udziału w  VIII Ogólnopolskiej e-Konferencji Naukowej pt.: „Konkurencyjność i rozwój regionów w warunkach integracji europejskiej i globalizacji. Stan – Trendy –…

Czytaj więcej

Udział studentki WZ (MKN EkoSzansa) w Międzynarodowej Konferencji Naukowej na Litwie

Pani Inż. Anna Zielińska, studentka Wydziału Zarządzania oraz przewodnicząca Międzywydziałowego Koła Naukowego EkoSzansa, reprezentowała wydział i koło naukowe na Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. „Role of Higher Education in Society: Challenges, Tendencies and Prospects” zrealizowanej na Litwie (Alytaus).   Konferencja odbyła się on line w języku angielskim 13.04.2021 roku i została zorganizowana w rocznicę 20-lecia funkcjonowania…

Czytaj więcej

Warsztaty online na temat możliwości pracy w sektorze nowoczesnych usług biznesowych w dniu 19 maja 2021

Szanowni Państwo,   Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w warsztacie online na temat możliwości pracy w sektorze nowoczesnych usług biznesowych w dniu 19 maja 2021 roku o godz. 14:30.   Program merytoryczny warsztatu obejmuje m.in. następujące zagadnienia: informacje o sektorze nowoczesnych usług w Polsce i jego rozwoju; IBM, Google, HP – jako miejsca pracy; case…

Czytaj więcej

Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Industry 5.0″

Szanowni Państwo, Serdecznie zapraszamy do udziału w Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Industry 5.0″, organizowanej przez Akademię WSB w formule online, która odbędzie się w dniach 17- 18 czerwca br.  Celem konferencji jest międzynarodowa wymiana myśli naukowej, wyników badań i doświadczeń praktycznych w obszarze nowoczesnych technologii, dyskusja na temat inteligentnych rozwiązań i firm przyszłości w konkurencyjnej i globalnej gospodarce, a co za…

Czytaj więcej

XII Ogólnopolska Konferencja „Nauka i pasja kluczem do sukcesu” dla studentów i młodych naukowców

Szanowni Państwo,   serdecznie zapraszamy studentów i młodych naukowców do udziału w XII Ogólnopolskiej Konferencji „Nauka i pasja kluczem do sukcesu”, która odbędzie się online 11 czerwca 2021r.   Zakres tematyczny konferencji: Ekonomia, finanse i zarządzanie Turystyka i ekologia Nauki medyczne i zdrowie Prawo, polityka i bezpieczeństwo Innowacje technologiczne i IT Dziennikarstwo i nowe media…

Czytaj więcej
plakat dotyczący konkursu na magisterkę 2021

III edycja konkursu na najlepszą pracę magisterską z zakresu rozwoju obszarów wiejskich z dziedziny nauk społecznych.

Szanowni Państwo, Instytut Rozwoju Wsi i Rolnictwa Polskiej Akademii Nauk wraz Fundacją Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej zapraszają serdecznie do udziału w III edycji Konkursu na najlepszą pracę magisterską z zakresu rozwoju obszarów wiejskich z dziedziny nauk społecznych. Do Konkursu można zgłaszać prace w języku polskim lub angielskim, których obrona odbyła się w roku kalendarzowym…

Czytaj więcej
zaproszenie na konferencję naukową Perspektywa 2021

Zaproszenie na ogólnopolską konferencję online Perspektywa – wyzwania współczesnej bankowości, finansów i gospodarki

Szanowni Państwo,   Studenckie Koło Naukowe Bankowości UMK organizuje już po raz siódmy Ogólnopolską Konferencję Naukową Online Perspektywa – wyzwania współczesnej bankowości, finansów i gospodarki.   Konferencja odbędzie się 28 maja 2021 r. W związku ze stanem pandemii wydarzenie to nie odbędzie się tradycyjnie na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu, lecz będzie…

Czytaj więcej
plakat - specjalista ds. controllingu

Ogłoszenie o pracę – Specjalista ds. Controllingu

Rozwój i szanse na biznesowy sukces – w ENPIRE to więcej niż słowa. Jako jedno z niewielu polskich przedsiębiorstw, jesteśmy obecni w prestiżowym rankingu Financial Times FT1000 – najszybciej rozwijających się firm w Europie. Śmiało patrzymy w przyszłość, widząc tam przestrzeń do dalszego rozwoju oraz ekspansji. Dlatego nie pytamy, gdzie widzisz siebie za 5 lat.…

Czytaj więcej

Studentki WZ UTP na międzynarodowej konferencji

Panie Anna Andrzejewska i Aleksandra Tomasiewicz, studentki trzeciego roku kierunku Zarządzanie, jako członkinie Studenckiego Koła Naukowego Odpowiedzialnych Konsumentów reprezentowały Wydział Zarządzania podczas tegorocznej Konferencji “Student Engagement – Recognition and Inclusion Tools”. Konferencja odbyła się dnia 23.04.2021, w formie zdalnej. Językiem, którym posługiwano się podczas konferencji, był język angielski. Studentki aktywnie uczestniczyły w obradach zabierając głosy…

Czytaj więcej

PLAN ZAJĘĆ – FORMA HYBRYDOWA (SEMESTR LETNI) – STUDIA STACJONARNE 2020/2021

Szanowni Państwo, na stronie internetowej Wydziału Zarządzania został zamieszczony zaktualizowany plan zajęć na studiach stacjonarnych na semestr letni 2020/2021. Nowa wersja planu uwzględnia realizację zajęć w sposób hybrydowy dla semestrów: ZA DS II (ZLO), ZA DS IV (ZLO), ZIP PS II, ZIP DS III (ZRE), FIR DS II. Proszę obserwować ewentualne zmiany i komunikaty.

Czytaj więcej

XI edycji Ogólnopolskiego Programu Certyfikacji Szkół Wyższych UCZELNIA LIDERÓW 2021

Fundacja Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego, wraz z Agencją PRC, serdecznie zapraszają do udziału w XI edycji Ogólnopolskiego Programu Certyfikacji Szkół Wyższych UCZELNIA LIDERÓW 2021 O Certyfikat i Znak Jakości “Uczelnia Liderów” mogą aplikować zarówno uczelnie, jak również – samodzielnie – ich jednostki organizacyjne (np. wydziały, instytuty, katedry). Certyfikat może więc być przyznany całej uczelni, ale także…

Czytaj więcej
dr hab. Grażyna Voss na tle logo Stowarzyszenia Księgowych

Profesor Uczelni – Pani dr hab. Grażyna Voss Ambasadorem Zawodowej Etyki w Rachunkowości

Z wielką przyjemnością pragniemy poinformować, iż decyzją Zarządu Głównego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, członka IFAC (Międzynarodowej  Federacji Księgowych) Pani dr hab. Grażynie Voss został nadany tytuł:   Ambasadora Zawodowej Etyki w Rachunkowości   Serdecznie gratulujemy i życzy dalszej satysfakcji z pracy zawodowej!

Czytaj więcej

Komunikat w sprawie przyznań stypendium rektora dla studentów w semestrze letnim 2020/2021

Drodzy Studenci. Zakończyliśmy przyznawanie stypendiów rektora na semestr letni 2020/2021.  W dniu dzisiejszym na adresy e-mail w domenie utp.edu.pl zostały wysłane do Państwa informacje o wyniku rozpatrzenia wniosku (pozytywnym lub negatywnym). W związku z trwającą pandemią, również w tym semestrze, zastosujemy uproszczoną procedurę wypłat stypendium rektora tj. na podstawie decyzji podjętej, zamiast dostarczonej i uprawomocnionej.…

Czytaj więcej

Zapisy na warsztaty Y4Y organizowane przez: Toruń-Pacific, Cereal Partners Poland w dniach: 31.05-02.05.2021r.

Szanowni Studenci, Zapraszam do udziału w warsztatach Y4Y organizowanych przez firmę Toruń-Pacific, Cereal Partners Poland, Warsztaty będą prowadzone zdalnie (ms Teams). W załączeniu planowany harmonogram. Osoby zainteresowane proszę o przesłanie do Prodziekana ds. kształcenia i spraw studenckich, dr inż. Małgorzaty Michalcewicz-Kaniowskiej zgłoszenia. (na adres: malgorzata.michalcewicz-kaniowska@utp.edu.pl) Na podstawie listy zgłoszonych osób będzie przygotowana ostateczna lista. Harmonogram…

Czytaj więcej
Zdjęcie Pana dr. Pawła Modrzyńskiego

Dr Paweł Modrzyński otrzymał z rąk Prezydenta Bydgoszczy Nagrodę naukową!

Dr Paweł Modrzyński nie przestaje nas zaskakiwać swoją aktywnością naukową! Najnowsze newsy z Urzędu Miasta Bydgoszczy donoszą, że Pan dr Paweł Modrzyński otrzymał z rąk Prezydenta Bydgoszczy Nagrodę naukową w dziedzinie nauk humanistycznych, społecznych i sztuki. Tym samym po raz kolejny zrobiło się głośno o Wydziale Zarządzania UTP w Bydgoszczy! Panu Doktorowi bardzo dziękujemy za…

Czytaj więcej
studentki WZ UTP na Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Tygiel 2021

Studentki Wydziału Zarządzania na Ogólnopolskiej Konferencji

Panie Aleksandra Tomasiewicz i Anna Andrzejewska, studentki trzeciego roku kierunku Zarządzanie, jako członkinie Studenckiego Koła Naukowego Odpowiedzialnych Konsumentów reprezentowały Wydział Zarządzania podczas tegorocznej XIII Interdyscyplinarnej Konferencji Tygiel “Interdyscyplinarność kluczem do rozwoju”. Konferencja odbyła się on-line w dniach 25.03.2021-28.03.2021.  Studentki aktywnie uczestniczyły w obradach zabierając głosy w dyskusjach oraz prezentując własne wyniki przeprowadzonego badania nt.: “Ocena…

Czytaj więcej

Dołącz do wybranej Akademii Atos 2021 i zdobądź przyszłość w branży IT

Firma Atos Poland Global Services organizuje akademie, które umożliwią zdobycie nowej wiedzy, umiejętności oraz pracy. Są one skierowane głównie dla studentów (także dla absolwentów), więc grafik akademii będzie można pogodzić bez problemu z studiami. Szczegóły pod linkami poniżej: Identity & Access Management Academy LINK: https://tiny.pl/rnf25   Automation Developer Academy LINK: https://tiny.pl/rnf22     Atos to Unified…

Czytaj więcej
logo projektu: nasi studenci zrobią Twoją stronę za darmo

Zakończenie I edycji projektu Darmowa strona www na Wydziale Zarządzania

W ubiegły piątek, 12 marca 2021, w Sali Senatu UTP odbyło się oficjalne zakończenie projektu “Darmowa strona www”, w którym udział wzięli przedstawiciele/właściciele firm, wyróżnieni studenci oraz kolegium dziekańskie Wydziału Zarządzania – dr hab. Iwona Posadzińska oraz dr inż. Małgorzata Michalcewicz-Kaniowska wraz z pomysłodawcą i realizatorką projektu Panią dr Kingą Krupcała, która poprowadziła spotkanie. Podczas…

Czytaj więcej
ikonografika - kamerka internetowa

Uwaga studenci – nowe zarządzanie wprowadzające obowiązek włączania kamerek internetowych

Uwaga studenci! Z dniem 8 marca wchodzi nowe zarządzenie wprowadzające obowiązek włączania kamerek, mówi o tym § 1 punkt 1: “Zajęcia dydaktyczne na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych I i II stopnia w semestrze letnim w roku akademickim 2020/2021 odbywają się w sposób hybrydowy tj. z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w ramach kontaktu…

Czytaj więcej

Darmowe wykłady online prosto z Berlina! Weź udział w tym wyjątkowym wydarzeniu.

Szanowni Państwo, w imieniu Pana Rafaela Churawskiego zapraszamy na darmowe wykłady online prosto z Berlina. https://rafaelchurawski.com/ Tematy szkoleń: „Różnice kulturowe Polska-Niemcy. Co warto wiedzieć rozpoczynając działalność gospodarczą.” „Jak założyć i prowadzić własną firmę w Niemczech.” „How to make business and how not to make mistakes on the German market.” „Praca i biznes w Niemczech –…

Czytaj więcej

I ogólnopolska konferencja naukowa “Uwarunkowania, potencjał i perspektywy wykorzystania zdalnego nauczania w systemie nowoczesnej edukacji”

Szanowni Państwo, informujemy, że w dniu 10 marca 2021 roku na e-Konferencji organizowanej przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego im. J. J. Śniadeckich w Bydgoszczy oraz Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty, odbędzie się prezentacja wyników badań i rekomendacji dotyczących potencjału zdalnego nauczania w nowoczesnej edukacji. Serdecznie zapraszamy! Biorę udział w tym wydarzeniu! Pobierz agendę konferencji naukowej

Czytaj więcej

Wnioski o przyznanie stypendium rektora w semestrze letnim roku akademickiego 2020/2021

Wnioski o przyznanie stypendium rektora w semestrze letnim roku akademickiego 2020/2021 należy złożyć w formie papierowej listem poleconym za pośrednictwem Poczty Polskiej (stempel pocztowy nie może być późniejszy niż 12 marca 2021r) lub wrzucić do skrzynki podawczej umieszczonej przy portierni WZ na parterze w godzinach 8.00-14.00 w terminie do 12 marca 2021 r. Dokumenty powinny być…

Czytaj więcej

Pozytywna ocena studiów I stopnia kierunku FiR przez PKA!

Drodzy Studenci, Kandydaci, Szanowni Państwo, miło nam zakomunikować, że Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej w dniu 11 lutego 2021 roku wydało ocenę POZYTYWNĄ w sprawie oceny programowej na kierunku Finanse i Rachunkowość prowadzonym na Wydziale Zarządzania UTP w Bydgoszczy na poziomie studiów pierwszego stopnia o profilu praktycznym. Wszystkie 10 szczegółowych kryteriów oceny programowej zostały spełnione, co…

Czytaj więcej
baner dotyczący programu dla studentów "Najlepsi z najlepszych 4.0"

Informacja o możliwości otrzymania środków finansowych dla wybitnych studentów w projekcie „Najlepsi z najlepszych! 4.0”

Wystartował projekt wsparcia rozwoju naukowego wybitnych studentów. Uczestnicy programu „Najlepsi z najlepszych! 4.0” otrzymają dofinansowanie udziału w międzynarodowych konkursach, zawodach czy konferencjach. Przyznane środki będą mogli przeznaczyć na pokrycie kosztów podróży, opłat wstępnych lub zakup materiałów i aparatury niezbędnej do przygotowania projektów. Więcej informacji dotyczących programu można przeczytać klikając TUTAJ Zapraszamy do wzięcia udziału!

Czytaj więcej

Kurs online dla pracowników WZ w ramach “Horizon Europe”

Dear Colleagues, Reference: On-Line Training Course on the Preparation of Project Proposals in European Funding Programmes, Hamburg, Germany, 21st-24th June 2021 The programme “Horizon Europe” is a highly attractive funding programme. However, there is a paucity of training schemes which holistically addresses all process needed, and steps to be taking when applying for “Horizon Europe“…

Czytaj więcej

Zaproszenie na wydarzenie live pt “Jak z impetem wejść na rynek pracy?”

Biuro karier UTP wraz z agencją ManPower organizuje wydarzenie live pt . “Jak z impetem wejść na rynek pracy?”  Event będzie można zobaczyć/wysłuchać na profilu FB biura karier https://www.facebook.com/BiuroKarierUTP 23 lutego o godzinie 12:00 (również będzie dostępne w późniejszym terminie na FB biura oraz na uczelnianym YouTube ). Zachęcamy do wzięcia udziału nie tylko studentów…

Czytaj więcej
logo studia z przyszłością 2021

Kolejny certyfikat dla kierunku Zarządzanie na Wydziale Zarządzania UTP w 2021 roku

Szanowni Państwo, miło nam poinformować, że kierunek Zarządzanie na Wydziale Zarządzania UTP (zarówno I jak i II stopień) otrzymały prestiżowy certyfikat “Studia z przyszłością 2021”. Serdecznie gratulujemy! Certyfikat dla studiów I stopnia kierunek Zarządzanie na Wydziale Zarządzania UTP w Bydgoszczy Certyfikat dla studiów II stopnia kierunek Zarządzanie na Wydziale Zarządzania UTP w Bydgoszczy

Czytaj więcej

I Międzynarodowa Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa dla studentów i doktorantów pt. „Oblicza współczesnej Europy. Aktywizacja obywatelska, społeczna i europejska”.

Zapraszamy na I Międzynarodową Interdyscyplinarną Konferencję Naukową pt. „Oblicza współczesnej Europy. Aktywizacja obywatelska, społeczna i europejska”.  Konferencja odbędzie się 23-24 kwietnia 2021 w formie hybrydowej: przez platformę ZOOM.  Celem wydarzenia jest promowanie młodych talentów naukowych: studentów i doktorantów, ale też idei badań interdyscyplinarnych. Chcemy podkreślić, że do udziału zapraszamy przedstawicieli licznych dyscyplin naukowych: socjologii, politologii,…

Czytaj więcej

Organizacja zajęć dydaktycznych na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych w semestrze letnim w roku akademickim 2020/2021

Organizacja zajęć dydaktycznych na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych dla wydziałów i jednostek międzywydziałowych w semestrze letnim w roku akademickim 2020/2021   Czas trwania semestru, termin rozpoczęcia i zakończenia semestru nie ulega zmianie. Do dnia 30 marca 2021 r. (wtorek) zajęcia na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych na wszystkich wydziałach będą odbywać się w formie zdalnej. Od…

Czytaj więcej
poster Legii Akademickiej

Legia Akademicka zaprasza w swoje szeregi – edycja 2021 do 19.02.2021

KOMUNIKAT o wznowieniu w UTP programu „Legia Akademicka – edycji  2020/2021   Na podstawie zawartego w dniu 22 stycznia 2021 r. porozumienia Ministra Edukacji     i Nauki z Ministrem Obrony Narodowej w sprawie realizacji programu ochotniczego szkolenia wojskowego studentów w ramach Legii Akademickiej, Minister Edukacji i Nauki ogłosił rozpoczęcie kolejnego naboru zgłoszeń do projektu „Legia Akademicka”…

Czytaj więcej
Baner konferencji Alfa i Omega 2021

Ogólnopolska Konferencja Interdyscyplinarna pt: “OMNIBUS CZ. VII” Ogólnopolska Konferencja Interdyscyplinarna pt: “ALFA I OMEGA CZ. II”

Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w konferencji interdyscyplinarnej on-line, która odbędzie się 08-09.02.2021 r. oraz 15-16.03.2021 r.. Konferencja odbywa się w całości przy wykorzystaniu platformy e-learning.   Ogłoszenie o konferencji:   Ogólnopolska Konferencja Interdyscyplinarna pt: “OMNIBUS CZ. VII” Konferencja on-line 08-09.02.2021 r.    Wszystkie wystąpienia zamieszczone zostaną na platformie w postaci prezentacji przygotowanych w formie tekstowej Termin przyjmowania…

Czytaj więcej

Zaproszenie do udziału w XV Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej (on-line) Współczesne Problemy Ekonomii, Zarządzania, Finansów, Ubezpieczeń i Bankowości

Szanowni Państwo, serdecznie zapraszamy do udziału w XV OGÓLNOPOLSKIEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ (on-line) WSPÓŁCZESNE PROBLEMY EKONOMII, ZARZĄDZANIA, FINANSÓW, UBEZPIECZEŃ I BANKOWOŚCI, która odbędzie się 11 czerwca 2021 roku. Szczegółowe informacje dotyczące Konferencji 11.06.2021 r.

Czytaj więcej
herb miasta Bydgoszcz

Stypendia Prezydenta Miasta Bydgoszczy dla wyróżniających się studentów i wybitnych młodych naukowców 2021

Szanowni Państwo, informujemy o możliwości zgłaszania swojej kandydatury do Stypendiów Prezydenta Miasta: – dla wybitnych młodych naukowców, – dla wyróżniających się studentów. Uzupełnione wnioski oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych proszę o przesłanie do Sekretariatu Prorektora ds. Nauki i Ewaluacji do 14.01.2021. Informacja o nagrodach i stypendiach naukowych Prezydenta Miasta wraz ze wzorami wymienionych wniosków…

Czytaj więcej
sukces studentek WZ UTP - dwie dziewczyny na tle zachodzącego słońca

Sukces studentek Wydziału Zarządzania w konkursie GMC Poland!

Zakończył się pierwszy etap konkursu Global Management Poland. Wzięły w nim udział 2 drużyny reprezentujące Wydział Zarządzania UTP. Pierwsze miejsce w swojej grupie zajęła drużyna reprezentowana przez Darię (III rok FiR), Monikę i Marię (I rok Zarządzania II stopień) i awansowała do drugiego etapu konkursu. Trzecie miejsce w swojej grupie zajęła drużyna reprezentowana przez Alicję,…

Czytaj więcej

Pracownicy Katedry Informatyki Ekonomicznej i Controllingu na Konferencji Naukowej Informatyka w Zarządzaniu 2020

W dniach 3-4 grudnia 2020 r. odbyła się V Konferencja Naukowa pt. Informatyka w Zarządzaniu (IwZ) organizowana przez Katedrę Informatyki i Rachunkowości Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. W tym roku udział w konferencji online wzięli nasi pracownicy naukowo-dydaktyczni: Prof. Uczelni dr hab. Arkadiusz Januszewski, który jest członkiem Komitetu Naukowego konferencji dr Kinga Krupcała, która zaprezentowała…

Czytaj więcej

Zaproszenie do konkursu na artykuł naukowy pt.: „Debiut naukowy 2021”

Zapraszamy do konkursu na innowacyjny artykuł naukowy, projekt, pt.: „Debiut naukowy 2021” – „ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ a EUROPEJSKI ZIELONY ŁAD” Dziesiątą edycję projektu organizują: Biura prof. dr hab. inż. Jerzego Buzka – Posła do Parlamentu Europejskiego, & Wydział Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, & Instytut Studiów Społecznych PWSZ w Raciborzu, & Śląskie Centrum Etyki Biznesu i…

Czytaj więcej

Wyniki badań – uwarunkowania i potencjał zdalnego nauczania w kształceniu studentów 2020

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami badań – Uwarunkowania i potencjał zdalnego nauczania w kształceniu studentów , które były prezentowane podczas VII Ogólnopolskiej e-Konferencji „Konkurencyjność i rozwój regionów w warunkach integracji europejskiej i globalizacji. Stan – Trendy – Strategie” – 27.XI.2020 WZ UTP BYDGOSZCZ   Szczegółowe wyniki badań zawarto w raporcie: „Uwarunkowania i potencjał zdalnego…

Czytaj więcej

Darmowe szkolenia i warsztaty online dla studentów w ramach projektu POWER

Szanowni Studenci, Zapraszamy na darmowe szkolenia i warsztaty (on-line) organizowane w ramach projektu POWER.03.05.00-00-z083/17 „NOWOCZESNA I EFEKTYWNA UCZELNIA – kompleksowy rozwój innowacyjnego kształcenia studentów Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego i efektywnego zarządzania uczelnią” Planowany termin szkoleń: grudzień 2020 – luty 2021 Szkolenia i warsztaty dedykowane są dla studentów od III semestru wszystkich kierunków studiów.   Student może wybrać…

Czytaj więcej
plakat programu stypendialnego Eiffel

Program stypendialny Eiffel 2020 – otwarty nabór wniosków

Program stypendialny Eiffel – otwarty nabór wniosków! Zdobądź stypendium Eiffel na wymarzone studia we Francji! Ten prestiżowy program stypendialny wspiera zagranicznych studentów chcących odbyć studia we Francji na poziomie magisterskim lub doktoranckim. Eiffel Excellence to prestiżowy program stypendialny francuskiego Ministerstwa Europy i Spraw Zagranicznych, działający od 1999 roku. Skierowany jest do najzdolniejszych studentów zagranicznych, którzy…

Czytaj więcej

Zaproszenie do udziału w VII Ogólnopolskiej e-Konferencji Naukowej pt.: „Konkurencyjność i rozwój regionów w warunkach integracji europejskiej i globalizacji. Stan – Trendy – Strategie”

Szanowni Państwo. Katedra Ekonomii i Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy oraz Wydział Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej w Gliwicach, a także Fundacja Innowacyjnego Rozwoju i Wiedzy zapraszają  Państwa do  udziału w  VII Ogólnopolskiej e-Konferencji Naukowej pt.: „Konkurencyjność i rozwój regionów w warunkach integracji europejskiej i globalizacji. Stan – Trendy…

Czytaj więcej
świnka-skarbonka i monety

Decyzje stypendialne 2020 – ważna informacja

DECYZJE STYPENDIALNE W sprawach o przyznanie stypendium socjalnego oraz stypendium dla osób niepełnosprawnych zostaną wysłane pocztą tradycyjną za potwierdzeniem odbioru. Wypłata zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego może nastąpić po uprawomocnieniu się decyzji lub wcześniej, jeżeli student złoży oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do odwołania (wzór nr 17). Dokument ten należy złożyć za pośrednictwem USOSweb (Podania).…

Czytaj więcej
poster światowego tygodnia przedsiębiorczości 16-22.11.2020

XIII edycja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości – od 16 listopada 2020r.

16 listopada 2020 roku rusza XIII edycja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości – międzynarodowego projektu promującego świadomy rozwój, aktywną postawę wobec życia i podejmowanie inicjatyw biznesowych. Impreza organizowana jest od 2008 roku w ponad 160 państwach świata. Każdego listopada organizacje, instytucje i firmy, którym zależy na rozwijaniu przedsiębiorczości, organizują bezpłatne szkolenia, warsztaty, debaty i konkursy pomagające zdobyć…

Czytaj więcej

Zapisy na warsztaty Y4Y organizowane przez: Toruń-Pacific, Cereal Partners Poland w dniach: 24-26 listopad 2020r

Uwaga Studenci! Zapraszamy do udziału w warsztatach Y4Y organizowanych przez: Toruń-Pacific, Cereal Partners Poland w dniach: 24-26 listopad 2020r Szczegóły w załączniku, Osoby zainteresowany proszę o przesłanie zgłoszenia do Prodziekan ds kształcenia i spraw studenckich malgorzata.michalcewicz-kaniowska@utp.edu.pl do 5.11.2020r.

Czytaj więcej
plakat dotyczący konkursu Atos 2021

Konkurs Atos Global IT Challenge

O kunkursie: Konkurs opiera się na zaprojektowaniu aplikacji, z praktycznym zastosowaniem. Piętnastu zespołom, które przechodzą do drugiego etapu konkursu, przydzielany jest mentor i trener ze środowiska naukowego Atos (nasi najstarsi eksperci techniczni), którzy pracują ze studentami nad rozwojem ich aplikacji – jest to więc świetna okazja do nauki pracy z kimś z branży. Wyzwaniem dla…

Czytaj więcej
Legitymacja studencka pusty wzór

Informacja dotycząca przedłużenia ważności legitymacji studenckiej i służbowej

W okresie ograniczenia funkcjonowania uczelni zastosowanie mają szczególne rozwiązania ujęte w art. 51 b ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce: legitymacje studenckie, legitymacje doktorantów, a także legitymacje służbowe nauczycieli akademickich pozostają ważne w okresie ograniczenia lub zawieszenia funkcjonowania uczelni oraz 60 dni po zakończeniu tego okresu. Nie ma zatem konieczności osobistego stawiennictwa w uczelni w celu przedłużenia…

Czytaj więcej

Osoba wyznaczona do udzielania studentom wsparcia obsługi systemów zdalnego nauczania

Zgodnie z Zarządzeniami: Nr Z.10.2020.2021 dotyczące organizacji roku akademickiego 2020/2021 Nr Z.11.2020.20201 dotyczące realizacji zajęć na studiach wyższych, studiach podyplomowych i kursach dokształcających w UTP w semestrze zimowym w roku akademickim 2020/2021 w warunkach związanych z wirusach SARS-CoV-2 osobą odpowiedzialną za udzielanie studentom wsparcia w zakresie informatycznej i technicznej obsługi systemów wspierających uczenie się z…

Czytaj więcej

Międzynarodowy konkurs na projekt ilustrowanej książki dla dzieci

Międzynarodowy konkurs na projekt ilustrowanej książki dla dzieci. Edycja czwarta Zapraszamy do udziału w czwartej edycji międzynarodowego konkursu na projekt ilustrowanej książki dla dzieci JASNOWIDZE! Dziedzina książki dziecięcej to intrygująca i niewyczerpana przestrzeń, w której wiele pozostało jeszcze do odkrycia. My zaś chcemy wspierać twórców, dla których ważne jest, aby do dzieci trafiały nowe piękne książki,…

Czytaj więcej

Lektoraty z języków obcych – informacja dla studentów niestacjonarnych

INFORMACJA – LEKTORATY  JĘZYKÓW OBCYCH (studia niestacjonarne)– PIERWSZE SPOTKANIE ZDALNE   KIERUNEK OSOBA PROWADZĄCA DATA SPOTKANIA LINK/ KOD ZESPOŁU ZIP 3 sem. mgr Agnieszka Kwiatkowska Wg planu https://us02web.zoom.us/j/82582712168?pwd=YVFJRnBMSnl4S3gvbzV1cGhoUDRiZz09   hasło:T2f4vr ZIP II stopień 1 sem. mgr Katarzyna Wierska Wg planu MS Teams, kod zespołu: k2fy2il         Studia niestacjonarne: STUDENCI 5 SEMESTRU: Osoby prowadzące…

Czytaj więcej
logo OPEX university

Oferta pracy dla studentów na stanowisko Junior Key Account Manager’a

O nas Opex University to nowoczesna międzynarodowa platforma ze szkoleniami online z zakresu: Lean Management, Six Sigma, Quality, Project Management i Purchasing and Logistics oraz grami symulacyjnymi, dzięki którym zrozumienie metod i narzędzi optymalizacyjnych staje się prostsze. Co nas wyróżnia? Przekazywaną wiedzę opieramy na długoletnim doświadczeniu naszych ekspertów zajmujących się optymalizacją procesów biznesowych w organizacjach…

Czytaj więcej

Instrukcja postępowania przy rejestracji dotyczącej osobistego złożenia wniosku o stypendium socjalne

1. Studenci, którzy będą składać wniosek o stypendium socjalne osobiście, powinni wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie Wydziału Zarządzania w zakładce https://wz.utp.edu.pl/formularz-kolejkowy-stypendia/ 2. Studenci rejestrują się na konkretny dzień oraz przedział godzinowy. 3. Termin przyjmowania wniosków:  05.10.2020r. do 19.10.2020r. w godzinach  od 8.00 – 10.00   oraz    od 12.00 – 14.00,  pokój 114 Formularz kolejkowy – stypendia

Czytaj więcej

Informacja w sprawie prowadzenia zajęć z wychowania fizycznego – semestr zimowy 2020-21

Zajęcia z wychowania fizycznego w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/2021 Zajęcia dydaktyczne z wychowania fizycznego dla studentów II roku w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/21 odbywać się będą w formie hybrydowej zgodnie z zarządzeniem nr. Z.11.2020.2021. Grupy dydaktyczne zostały utworzone na podstawie list otrzymanych z dziekanatu. Prowadzący poinformują e-mailowo (z domena @utp.edu.pl ) studentów o…

Czytaj więcej
logo konferencji KES

Naukowcy Wydziału Zarządzania UTP podczas międzynarodowej konferencji

16-18 września odbyła się międzynarodowa konferencja KES 2020, czyli 24th International Conference on Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems. W konferencji uczestniczyli przedstawiciele Wydziału Zarządzania UTP – dr Kinga Krupcała, która wraz z dr. hab. Arkadiuszem Januszewskim przygotowała wystąpienie i artykuł na temat: Website and e-shop Development as an e-business Teaching Programme Innovation in…

Czytaj więcej

Stypendia dla niewidomych i słabowidzących

Stypendia Fundacji „Praca dla Niewidomych” Fundacja „Praca dla Niewidomych” (FPdN) realizuje projekt pod nazwą „Warto się uczyć”, polegający na przyznawaniu i wypłacaniu stypendiów dla studentów i doktorantów z niepełnosprawnością wzroku. Stypendia zostaną przyznane w wyniku przeprowadzenia konkursu wniosków złożonych przez zainteresowane osoby, a ich ocena nastąpi w oparciu o kryteria zawarte w załączniku 1 do…

Czytaj więcej
zdjęcie Dziekan i prodziekan WZ UTP oraz Prorektor UTP

Nominacje prorektorskie UTP, dziekańskie oraz prodziekańskie WZ UTP

23.07.2020 Rektor-elekt UTP wręczył nominacje prorektorskie, dziekańskie i prodziekańskie na nową kadencję. Prorektorem ds. kształcenia i spraw studenckich została pracująca na Wydziale Zarządzania dr hab. inż. Małgorzata Gotowska, prof. uczelni. Dr hab. Iwona Posadzińska, prof. uczelni nadal piastować będzie funkcję Dziekana Wydziału Zarządzania. Prodziekan ds. kształcenia i spraw studenckich Wydziału Zarządzania pozostała zajmująca obecne stanowisko…

Czytaj więcej

Przedłużenie terminu naboru wniosków do XX edycji konkursu o Nagrodę Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego

Szanowni Państwo, Dział Nauki informuje o przedłużeniu terminu naboru wniosków do XX edycji konkursu o Nagrodę Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Nagrody Marszałka przyznane zostaną w tym roku następujących dziedzinach: gospodarka fundusze unijne rolnictwo i rozwój obszarów wiejskich innowacyjne metody stosowane w zakresie rozwoju i promocji miast i obszarów wiejskich nauka, badania naukowe i postęp techniczny edukacja…

Czytaj więcej

Konkurs o Nagrodę Prezesa NBP za najlepszą pracę magisterską, doktorską i habilitacyjną z zakresu nauk ekonomicznych

Szanowni Państwo, Narodowy Bank Polski ogłosił konkursy o nagrodę Prezesa NBP na najlepsza pracę magisterską, doktorską i habilitacyjną z zakresu nauk ekonomicznych. Ze szczegółami mogą zapoznać się Państwo klikając na poniższe linki: Praca magisterska Praca doktorska i habilitacyjna

Czytaj więcej
plakat akcji "Ruszaj się z UTP"

Ruszaj się z UTP – dołącz do rywalizacji na Endomondo już od 01.07.2020!

Zachęcamy naszych studentów, pracowników i mieszkańców regionu do aktywności fizycznej! Startujemy już 1 lipca 2020 od godz. 2:00. Wystarczy pobrać aplikację Endomondo i wpisać hasło w zakładce rywalizacja – Ruszaj się z UTP, w ten sposób dołączamy do akcji i zaczynamy kręcić wspólnie kilometry chodząc, biegając i jeżdżąc na rowerze lub rolkach.   Kolejny raz…

Czytaj więcej
baner Konferencji Omnibus 4 i 5 w 2020 roku

Ogólnopolska Konferencja Interdyscyplinarna pt: “OMNIBUS cz. IV” oraz “OMNIBUS cz. V”

Ogólnopolska Konferencja Interdyscyplinarna pt: “OMNIBUS cz.IV” oraz “OMNIBUS cz.V” Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w konferencjach interdyscyplinarnych on-line, które odbędą się 20-21.08.2020 r. oraz 10-11.09.2020 r.. Konferencje odbywają się w całości przy wykorzystaniu platformy e-learning.   Ogłoszenie o konferencji: Ogólnopolska Konferencja Interdyscyplinarna pt: “OMNIBUS CZ. IV” Konferencja on-line 20-21.08.2020 r.    Termin przyjmowania zgłoszeń mija 14.08.2020 r. Ogólnopolska…

Czytaj więcej

VI edycja ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji

Szanowni Państwo   Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu organizuje VI edycję ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji. Na stronie www.pntm.pl znajduje się regulamin konkursu; jak co roku, prace można przesyłać do 15 października.   Miło mi także przekazać, że od tego roku zwiększyliśmy wartość…

Czytaj więcej

Badania ankietowe dla studentów i absolwentów już otwarte

Serdecznie zapraszamy Wszystkich studentów i doktorantów do udziału w badaniach  ankietowych. Zabrane wyniki będą podstawą do wprowadzenia zmian służących doskonaleniu jakości kształcenia na naszym Uniwersytecie. Kwestionariusze ankiet dostępne są po zalogowaniu się do systemu USOSWeb i systemu ANKIETER. Zapewniona jest anonimowość badania. Ocena zajęć dydaktycznych prowadzonych przez nauczycieli akademickich i doktorantów Ocena satysfakcji studentów i…

Czytaj więcej

Konkurs na najlepszą pracę dyplomową związaną z tematyką agro

Szanowni Państwo, Bank BNP Paribas od lat angażuje się w działania wspierające agrobiznes. Z nadzieją patrzymy na rozwój nauk rolniczych, a realizowane badania i wdrażane innowacje postrzegamy jako kluczowe dla ewolucji zrównoważonych systemów żywnościowych. M.in. dlatego z przyjemnością ogłaszamy start drugiej edycji Konkursu na najlepszą pracę dyplomową, związaną z tematyką agro. Do Konkursu mogą zostać…

Czytaj więcej
Poster akcji Bajkowa Bydgoszcz VII

E-Bajkowa Bydgoszcz 2020 wystartowała

Jak co roku, z okazji Dnia Dziecka, Uniwersytet Technologiczno – Przyrodniczy w Bydgoszczy przygotowuje VIII edycję „BAJKOWEJ BYDGOSZCZY”.   Tegoroczna edycja w związku z ograniczeniami wynikającymi z pandemii COVID-19, odbywa się się w wersji online.   Aby zobaczyć to wydarzenie wejdź na TEN link. W programie: -wspólne śpiewanie, -wspólny taniec, -Zaczarowana Kraina Baniek, -Świat Robotów

Czytaj więcej

Hybrydowa Konferencja Międzynarodowa „Współczesne trendy w zarządzaniu”

Szanowni Państwo,   Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie zaprasza do udziału w Hybrydowej Konferencji Międzynarodowej „Współczesne trendy w zarządzaniu”, która odbędzie się 29 września 2020 roku w Lublinie oraz on-line.   Konferencja hybrydowa łączy w sobie spotkanie Uczestników/czek biorących udział w wydarzeniu w miejscu jego organizacji, z udziałem on-line (wirtualnym) Uczestników/czek znajdujących się…

Czytaj więcej
Poster akcji Bajkowa Bydgoszcz VII

Zaproszenie na Bajkową Bydgoszcz 2020 – 07.06.2020

Jak co roku, z okazji Dnia Dziecka, Uniwersytet Technologiczno – Przyrodniczy w Bydgoszczy przygotowuje VIII edycję „BAJKOWEJ BYDGOSZCZY”.   Tegoroczna edycja w związku z ograniczeniami wynikającymi z pandemii COVID-19, odbędzie się w wersji online. W programie: -wspólne śpiewanie, -wspólny taniec, -Zaczarowana Kraina Baniek, -Świat Robotów Zapraszamy wszystkich tradycyjnie w pierwszą niedzielę czerwca – 7.06.2020 -…

Czytaj więcej

Nowe zasady funkcjonowania Uczelni – prosimy o zapoznanie się

Szanowni Studenci, Szanowni Pracownicy. Prosimy o zapoznanie się z dokumentami: Komunikat Koordynatora ds. bezpieczeństwa UTP: ważne informacje dla studenta ważne informacje dla osób prowadzących zajęcia dydaktyczne Zarządzenie zmieniające zarządzenie Nr 110.2019.2020 Rektora UTP z dnia 11.03.2020 r. w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2 wśród społeczności akademickiej Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w…

Czytaj więcej
logo konkursu Verba Veritatis

XV edycja konkursu VERBA VERITATIS na najlepszą pracę z zakresu etyki biznesu

Szanowni Państwo, Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce oraz Akademia Leona Koźmińskiego mają przyjemność ogłosić XV edycję KONKURSU VERBA VERITATIS na najlepszą pracę z zakresu etyki biznesu. Dla laureatów przewidziane są nagrody pieniężne. Założeniem konkursu jest podnoszenie i promowanie wiedzy z zakresu etyki biznesu, społecznej odpowiedzialności biznesu i ładu korporacyjnego wśród młodych ludzi, wkraczających na rynek…

Czytaj więcej

Konkurencyjność i rozwój regionów w warunkach integracji europejskiej i globalizacji. Stan – Trendy – Strategie. 26-27 listopad 2020 r. UNIEJÓW

Szanowni Państwo! W imieniu Rady Programowej i Komitetu Organizacyjnego mamy zaszczyt zaprosić Państwa do wzięcia udziału w VII Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu:   Konkurencyjność i rozwój regionów w warunkach integracji europejskiej i globalizacji. Stan – Trendy – Strategie Organizatorzy konferencji: Katedra Ekonomii i Marketingu Wydział Zarządzania Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy …

Czytaj więcej
Plakat dotyczący zajęć zumby online 11.05.2020

Zumba online już jutro – 11.05.2020 o godz. 12.00 – zapraszamy

Studenci Wydział Zarządzania UTP żyją nie tylko nauką. Już jutro (11 maja), o godz. 12:00, czyli w samo południe, zapraszamy w ich imieniu na 3 kwadranse zumby online. Zajęcia poprowadzi studentka Wydziału Zarządzania, Weronika Kopańska, która dzięki niezwykłemu talentowi tanecznemu porwała do wspólnej zabawy, podczas pierwszej edycji zumby online, ponad półtora tysiąca osób. Zajęcia z zumby będą…

Czytaj więcej

Ważny komunikat dla kandydatów na studia wyższe w UTP

Informujemy, że planowany termin rozpoczęcia rejestracji internetowej na studia wyższe w UTP na rok akademicki 2020/2021 planowany jest na 8 czerwca 2020 r. W związku z aktualną sytuacją epidemiczną w Polsce COVID – 19, a także przesunięciem terminów tegorocznych egzaminów maturalnych informujemy, że szczegółowy terminarz rekrutacji na studia wyższe w UTP na rok akademicki 2020/2021…

Czytaj więcej

Stypendia Rektora w USOSweb dla studentów I semestru studiów II stopnia

Drodzy studenci pierwszego semestru studiów II stopnia, W dniach 20 kwietnia – 3 maja br. uruchamiamy dla Was możliwość zdalnego złożenia wniosku o stypendium rektora z funduszu stypendialnego za pośrednictwem USOSweb. Aby złożyć wniosek należy: zalogować się w USOSweb, w module Podania wybrać „Podanie o stypendium rektora do Prorektora ds. kształcenia i spraw studenckich”, zapoznać…

Czytaj więcej

Zgoda Ministerstwa na uruchomienie studiów II stopnia Finanse i Rachunkowość

Decyzją Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 13 marca 2020 r. Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy wydano pozwolenie na utworzenie studiów drugiego stopnia o profilu praktycznym na kierunku „finanse i  rachunkowość”  Rekrutację zaczynamy od roku akademickiego 2020/2021   Serdecznie zapraszamy!

Czytaj więcej

UTP contra COVID-19, czyli zajęcia w piątek (3.04.2020), godz. 12-13.00

W najbliższy piątek (3 kwietnia) od godz. 12.00 do godz. 13.00 zróbmy sobie przerwę w zajęciach zdalnych i wesprzyjmy akcję realizowaną na Naszym Wydziale. Studentka  kierunku Zarządzanie Weronika Kopańska, przygotowała dla studentów i wykładowców zajęcia ZUMBY online. Weźmy udział w tym wyjątkowym wydarzeniu.   Podczas kolejnych zajęć w połowie kwietnia będziemy mogli w podziękowaniu za…

Czytaj więcej

Wnioski o zapomogi dla studentów

Drodzy Studenci, Począwszy od 1 kwietnia br. uruchamiamy dla Was możliwość zdalnego złożenia wniosku o zapomogę z funduszu stypendialnego za pośrednictwem systemu USOSweb. Wnioski w tej formie będzie można składać w czasie trwania ograniczeń związanych ze stanem epidemii. Wysokość zapomogi w semestrze letnim roku akademickiego 2019/2020, zgodnie z Zarządzeniem Rektora Z.122.2019.2020 z dnia 27.03.2020 r.,…

Czytaj więcej

Informacja o możliwości zdalnego korzystania z zasobów biblioteki oraz instrukcja Ms Teams

Szanowni Państwo, poniżej plik PORADNIK BIBLIOTEKA. Jest to poradnik pokazujący gdzie szukać literatury w Bibliotece w czasie, kiedy nie mamy możliwości korzystania z zasobów biblioteki osobiście. W poradniku znajdą Państwo również informacje co należy zrobić, aby móc skorzystać ze wszystkich e-źródeł, które dostępne są tylko i wyłącznie dla studentów i pracowników naszej Uczelni. W pliku Microsoft Teams znajdą…

Czytaj więcej
baner dotyczący rekrutacji na studia II stopnia 2019/2020

Rekrutacja na studia II stopnia – nabór na semestr letni: 2019/2020 (2-14.04.2020)

Ważny komunikat dla kandydatów na studia II stopnia – nabór na s. letni 2019/2020   Informujemy, że decyzją Poszerzonego Kolegium Rektorskiego UTP uruchamiamy rekrutację na studia II stopnia – nabór na semestr letni: 2019/2020   Planowany termin rejestracji internetowej i przesłania drogą elektroniczną (tylko i wyłącznie) dokumentów rekrutacyjnych (za pośrednictwem Internetowej Rekrutacji Kandydatów – IRK) to:…

Czytaj więcej

Rekrutacja do EIT Food RIS Fellowships 2020 już wystartowała!

Rozwiń swój talent pracując z największymi graczami sektora rolno-spożywczego w Europie podczas płatnego stażu! Studenci ostatnich lat, absolwenci oraz doktoranci z różnych naukowych dziedzin mają szansę wziąć udział w 3-6 miesięcznym, zagranicznym stażu i zdobyć unikalne kontakty i doświadczenie w pracy w branży agro-spożywczej. W trzeciej edycji RISFellowships czeka 40 możliwości stażu w różnych działach…

Czytaj więcej

Akademia Liderów Rynku Kapitałowego – bezpłatna, dwutygodniowa szkoła letnia

Zaproszenie do rekrutacji do 15. edycji Akademii Liderów Rynku Kapitałowego ALRK. Pomimo obecnej sytuacji kontynuujemy rekrutację do programu,  który odbędzie się w lipcu.    Akademia Liderów Rynku Kapitałowego to bezpłatna, dwutygodniowa szkoła letnia, wypełniona warsztatami prowadzonymi przez przedstawicieli firm partnerskich. W tym roku Partnerami Strategicznymi są Bain & Company oraz Santander Bank Polska.  Uczestnicy programu,…

Czytaj więcej

Ważna informacja na temat sposobu realizacji zajęć dydaktycznych

Uwaga Studenci, Z uwagi na zaistniałą sytuację, i nieplanowaną przerwę w zajęciach, będą do Państwa przesyłane informacje dotyczące różnych sposobów realizacji treści programowych przez poszczególnych wykładowców. Bardzo proszę o sukcesywne zapoznawanie się z tymi treściami oraz bieżącą realizację przesyłanych zadań. Proszę też o  bieżącą korespondencję z wykładowcami, celem potwierdzania otrzymanych treści, oraz przesyłanie wykonanych zadań.…

Czytaj więcej

odwołanie warsztatów YES 4 Yeti

Szanowni Państwo, W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, mając na względzie bezpieczeństwo nasze oraz potencjalnych uczestników jesteśmy zmuszeni odwołać tegoroczne warsztaty YES 4 Yeti, jak i zaplanowane spotkanie ze studentami w dniu 17.03. Być może uda nam się je zorganizować jeszcze w tym roku akademickim, np. w maju, ale jest to zależne od sytuacji. O…

Czytaj więcej

Wydział Zarządzania wyróżniony w ogólnopolskim konkursie Studia z Przyszłością

10 marca 2020 roku odbyła się V edycja Ogólnopolskiego Konkursu „Studia z Przyszłością”, podczas której wręczone zostały certyfikaty przyznawane najbardziej innowacyjnym, nowoczesnym i wartościowym kierunkom i programom studiów na polskich uczelniach. Spośród kierunków studiów oferowanych przez naszą uczelnię nagrodzono m.in. Wydział Zarządzania Zarządzanie – studia I stopnia Zarządzanie – studia II stopnia Dyplomy w imieniu Wydziału odebrali:…

Czytaj więcej
zawieszenie_marzec_2020

Zawieszenie obron i egzaminów od 16 do 25.03.2020

Studenci i Pracownicy UTP, Informujemy, że obrony prac dyplomowych oraz egzaminy dyplomowe zostają zawieszone od dnia 16 marca do 25 marca 2020 r. Jednocześnie przesunięty zostaje termin planowanej rekrutacji na studia II stopnia. Decyzja o terminie rekrutacji zostanie podjęta po 25 marca 2020 r. Prosimy śledzić kolejne informacje na stronach Uniwersytetu. Prorektor ds. kształcenia i…

Czytaj więcej

X Międzynarodowa Konferencja „Nauki humanistyczno-społeczne i Techniczne – zakres współpracy na rzecz postępu społecznego i technologicznego”

X Międzynarodowa Konferencja „Nauki humanistyczno-społeczne i Techniczne – zakres współpracy na rzecz postępu społecznego i technologicznego” WSTĘPNY TERMIN* Gliwice 19 czerwca 2020 roku Centrum Edukacyjno-Kongresowe ul. Konarskiego 18B, Aula: D, E, J ORGANIZATORZY: Politechnika Śląska w Gliwicach: Międzynarodowe Centrum Badań Interdyscyplinarnych WSPÓŁORGANIZATORZY KRAJOWI: Uniwersytet Ekonomiczny, Kolegium Ekonomii, Katedra Zarządzania Publicznego i Nauk Społecznych Uniwersytet Jagielloński, Wydział Zarządzania i…

Czytaj więcej

UWAGA – Odwołane zajęcia dydaktyczne

W związku z ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 374) Rektor Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego odwołuje wszelkie formy zajęć dla studentów. Odwołane/wstrzymane zostają m.in.: wszelkie konferencje i imprezy organizowane w Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym im. Jana…

Czytaj więcej

XIX edycja Ogólnopolskiego Konkursu Wiedzy z Rachunkowości dla Studentów Szkół Wyższych

W imieniu Koła Naukowego Rachunkowości przypominam o trwających zapisach na organizowaną przez nas   XIX edycję Ogólnopolskiego Konkursu Wiedzy z Rachunkowości dla Studentów Szkół Wyższych   Konkurs odbędzie się 22 kwietnia 2020 roku o godzinie 13:00 w gmachu Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania przy ul. Gagarina 13a w Toruniu. Udział w konkursie jest bezpłatny, a chęć uczestnictwa należy…

Czytaj więcej

Konferencja Wiedza – Innowacje – Rozwój Regionu Kujawsko-Pomorskiego – Uniwersytety Regionu Kujawsko-Pomorskiego dla Otoczenia Społeczno-Gospodarczego

Wiedza_Innowacje_Rozwoj_PLAKAT_2020 W imieniu współorganizatorów serdecznie zapraszamy na Konferencję pn.: Wiedza – Innowacje – Rozwój Regionu Kujawsko-Pomorskiego – Uniwersytety Regionu Kujawsko-Pomorskiego dla Otoczenia Społeczno-Gospodarczego, która odbędzie się w dniu 7 kwietnia 2020 roku w Bydgoskim Centrum Targowo-Wystawienniczym w Bydgoszczy. Patronat Honorowy na konferencją objęli J.M. Rektorzy UMK w Toruniu oraz UTP i UKW w Bydgoszczy.  …

Czytaj więcej

Termin składania wniosków o przyznanie stypendium

Przypominamy, że zgodnie z obowiązującym Regulaminem świadczeń dla studentów i doktorantów Uniwersytetu, 11 marca 2020 r.  upływa termin składania wniosków o przyznanie stypendium rektora w semestrze letnim 2019/2020 dla studentów III semestru studiów II stopnia (za wyniki w nauce oraz osiągnięcia z I i II semestru studiów II stopnia). Dla pozostałych studentów prawo do stypendium…

Czytaj więcej

Projekt warsztatów i wizyta w hali produkcyjnej Nestle – inicjatywa YES 4 Yeti 2020

W 2020 roku firma Toruń-Pacific, Cereal Partners Poland, planują cykl warsztatów w ramach inicjatywy YES 4 Yeti, w której w ubiegłych latach wzięło udział w sumie ponad 450 studentów, a w ubiegłorocznej edycji gościli ponad 70 studentów z naszych lokalnych uczelni. Zajęcia, rozszerzone o część dotyczącą zagadnień techniczno-produkcyjnych wraz z wizytą na hali produkcyjnej, spotkały…

Czytaj więcej
konferencja_iwz_2020

Konferencja Naukowa IwZ 2020

Szanowni Państwo, w imieniu Komitetu Naukowego i Komitetu Organizacyjnego  mamy zaszczyt i przyjemność zaprosić Państwa do uczestnictwa w konferencji IwZ’2020, która odbędzie się w dniach 3-4 grudnia 2020 roku na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.  Szczegółowe informacje na temat konferencji znajdują się na stronie: www.ue.katowice.pl/iwz2020. Konferencja Naukowa IwZ to corocznie organizowane spotkania pracowników nauki z Polski i zaproszonych badaczy ośrodków zagranicznych specjalizujących się…

Czytaj więcej

XIX Konferencja Studenckich i Doktoranckich Kół Naukowych oraz pasjonatów nauki nt. „Nauka Młodych 2020 r. – działania badawcze”

Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w XIX Konferencji Studenckich i Doktoranckich Kół Naukowych oraz pasjonatów nauki nt. „Nauka Młodych 2020 r. – działania badawcze”, która odbędzie się w dniu 14 września 2020 r. w Siedlcach. Konferencja prowadzona będzie w sekcjach tematycznych: ·         nauk humanistycznych, ·         nauk inżynieryjno-technicznych, ·         nauk medycznych…

Czytaj więcej

XIX edycja Ogólnopolskiego Konkursu Wiedzy z Rachunkowości dla Studentów Szkół Wyższych

W imieniu Koła Naukowego Rachunkowości mam zaszczyt zaprosić do wzięcia udziału w organizowanej przez nas   XIX edycji Ogólnopolskiego Konkursu Wiedzy z Rachunkowości dla Studentów Szkół Wyższych   Konkurs odbędzie się 22 kwietnia 2020 roku o godzinie 13.00 w gmachu Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania przy ul. Gagarina 13a w Toruniu. Udział w konkursie jest bezpłatny, a chęć…

Czytaj więcej

Bydgoski Festiwal Nauki 2020 – rejestracja wydarzeń

Szanowni Państwo, rusza rejestracja wydarzeń na Bydgoski Festiwal Nauki! Zapraszamy wszystkich studentów (z opiekunami), partnerów oraz całą kadrę badawczą i dydaktyczną do zgłaszania warsztatów, pokazów, wykładów i innych wydarzeń na XI Bydgoski Festiwal Nauki 2020. W tym roku zostały wprowadzone małe zmiany organizacyjne, przed zarejestrowaniem wydarzenia w panelu bfn należy ofertę (formularz wraz z fotografią)…

Czytaj więcej

Warsztaty z „Rachunkowości finansowej oraz Rachunkowości zarządczej” dla uczniów klas maturalnych

Warsztaty z „Rachunkowości finansowej oraz Rachunkowości zarządczej” dla uczniów klas maturalnych W dniach 11-12 lutego na Wydziale Zarządzania uczniowie klas maturalnych Zespołu Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych w Bydgoszczy uczestniczyli w warsztatach z „Rachunkowości finansowej oraz rachunkowości zarządczej”. W trakcje warsztatów uczniowie rozwiązywali case z rachunkowości finansowej – księgowali operacje gospodarcze z zakresu obrotu towarowego, obliczali zaliczkę na…

Czytaj więcej

Wybory 2020 na członka Senatu i elektora do uczelnianego kolegium elektorów UTP

Wydziałowa Komisja Wyborcza informuje o rozpoczęciu naboru zgłoszeń kandydatów na członka Senatu i elektora do uczelnianego kolegium elektorów UTP.       Zgłoszenia w grupach nauczycieli akademickich (profesorowie i profesorowie uczelni oraz pozostali nauczyciele akademiccy) należy składać w p.114 do mgr Anety Wójcik, sekretarza WKW, WZ UTP, w terminie do 27.02.2020r. do godziny 12.00 wyłącznie zgodnie ze wzorem dokumentów opracowanych…

Czytaj więcej

Ogólnopolska Konferencja Interdyscyplinarna pt: “OMNIBUS cz. II”

Ogólnopolska Konferencja Interdyscyplinarna pt: “OMNIBUS cz.II” Ogłoszenie o konferencji: Ogólnopolska Konferencja Interdyscyplinarna pt: “OMNIBUS CZ. II” Konferencja on-line 03-04.04.2020 r.    Termin przyjmowania zgłoszeń mija 31.03.2020 r.     Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w konferencji interdyscyplinarnej on-line, która odbędzie się 03-04.04.2020 r. (konferencja odbywa się w całości przy wykorzystaniu platformy e-learning) Konferencja o charakterze interdyscyplinarnym pozwala na wymianę…

Czytaj więcej

Kolejna edycja konkursu pod nazwą: „Nagroda Prezydenta Miasta Bydgoszczy za pracę inżynierską, licencjacką, magisterską lub doktorską związaną z Bydgoszczą”

Szanowni Państwo, Pragnę poinformować o ogłoszeniu kolejnej edycji konkursu pod nazwą: „Nagroda Prezydenta Miasta Bydgoszczy za pracę inżynierską, licencjacką, magisterską lub doktorską związaną z Bydgoszczą”. Przedmiotem konkursu jest wyłonienie prac naukowych najlepiej korespondujących z aktualnymi potrzebami miasta. Główne nagrody konkursu mają charakter finansowy i prestiżowy, gdyż pamiątkowe dyplomy wręczane są na uroczystym koncercie organizowanym w…

Czytaj więcej

Stypendia rektora dla studentów na semestr letni 2019/2020

Drodzy studenci. Przypominamy, że zgodnie z obowiązującym Regulaminem świadczeń dla studentów i doktorantów Uniwersytetu, 11 marca 2020 r.  upływa termin składania wniosków o przyznanie stypendium rektora w semestrze letnim 2019/2020 dla studentów III semestru studiów II stopnia (za wyniki w nauce oraz osiągnięcia z I i II semestru studiów II stopnia). Dla pozostałych studentów prawo…

Czytaj więcej

Atos Network Academy – darmowe szkolenie

Atos Network Academy   Zapraszamy na kolejną już edycję darmowego szkolenia skierowanego do studentów i absolwentów kierunków technicznych ze znajomością języka angielskiego na poziomie B1, którzy są zainteresowani dołączeniem do drużyny Atosa! Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonych architektów sieciowych i trwa 8 tygodni. W programie m.in.: Podstawy sieci w oparciu o protokoły. Konfigurowanie podstawowych funkcji…

Czytaj więcej

Mobilny USOS już jest!

Dzień dobry, w imieniu Prorektora ds. kształcenia i spraw studenckich dr. inż. Marcina Drechnego z  przyjemnością informujemy  pracowników UTP, że w sklepie Google Play jest dostępna darmowa aplikacja Mobilny USOS UTP. Aplikacja ta pozwala użytkownikom korzystającym z urządzeń mobilnych(np. smartfon, tablet) z systemem Android dostęp do wybranych usług systemu USOSweb. Studenci mają dostęp między innymi do ocen…

Czytaj więcej

Informacja dotycząca zimowej sesji egzaminacyjnej 2019-2020

INFORMACJA  dotycząca zimowej sesji egzaminacyjnej 2019/2020       na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych  Wydziału Zarządzania  UTP w roku akademickim 2019/2020 Zimowa sesja egzaminacyjna rozpoczyna się  04.02.2020 r. i trwa do 17.02.2020 r. Zimowa sesja poprawkowa trwa od 18.02.2020 r. do 24.02.2020 r. Wykładowcy wypełniają protokoły elektronicznie, wpisywane oceny należy śledzić na bieżąco na stronie https://usosweb.utp.edu.pl Zaliczenia przedmiotów…

Czytaj więcej
Plakat dotyczący konferencji adepci rachunkowości 2020

XIX Ogólnopolska Studencka Konferencja Adeptów Rachunkowości OSKAR 2020

W imieniu członków Koła Naukowego Rachunkowości, działającego na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, mamy zaszczyt zaprosić studentów do wzięcia udziału w XIX Ogólnopolskiej Studenckiej Konferencji Adeptów Rachunkowości OSKAR 2020 Konferencja odbędzie się w dniach 21-22 kwietnia 2020 roku w budynku Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu (ul. Gagarina 13a). Tegoroczna konferencja będzie…

Czytaj więcej

Zaproszenie – 3 edycja badań opinii studentów o jakości e-usług uczelni wyższych w Polsce

Szanowni Studenci, Zachęcamy do wypełnienia krótkiej ankiety: bit.ly/eUczelnia2020 dotyczącej jakości e-usług uczelni wyższych w Polsce (w tym także naszej Uczelni). Badanie ma na celu określić poziom satysfakcji studentów z obecnie stosowanych e-rozwiązań oraz zweryfikować istnienie związku między jakością e-usług a reputacją uczelni. Czas wypełnienia ankiety to ok. 3 minut. Można również obejrzeć wyniki analizy zeszłorocznej ankiety: e-book…

Czytaj więcej

Symulacja prowadzenia biznesu

Zapraszamy wszystkich studentów do wzięcia udziału w symulacji prowadzenia biznesu, w której przećwiczysz przydatne podczas prowadzenia własnej firmy kompetencje – zdolność podejmowania szybkich decyzji, prowadzenia szybkich obliczeń i kalkulacji oraz negocjacji. Osoba prowadząca warsztaty: Maciej Górecki, Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o. o. Termin: 07.02.2020, godz. 9:00-16:00 Liczba miejsc ograniczona! Zapisy: do 31.01.2020 r.…

Czytaj więcej

Interdyscyplinarne Seminarium Naukowe na Politechnice Wrocławskiej

Gościem pierwszego w 2020 roku spotkania w ramach Interdyscyplinarnego Seminarium Naukowego na Politechnice Wrocławskiej  będzie prof. Ryszard Tadeusiewicz, wybitny specjalista z zakresu inżynierii biomedycznej. Profesor w swojej pracy naukowej zajmuje się informatyką, biocybernetyką oraz inżynierią biomedyczną, w szczególności analizą, rozpoznawaniem i automatycznym rozumieniem obrazów medycznych. Jest uznawany za pioniera tych dziedzin w Polsce. Zbudował pierwszy polski system analizy…

Czytaj więcej

Ogólnopolska Konferencja Interdyscyplinarna pt: “OMNIBUS”

Ogólnopolska Konferencja Interdyscyplinarna pt: “OMNIBUS” Konferencja dla studentów i doktorantów on-line 06-07.02.2020 r.  Termin przyjmowania zgłoszeń mija 02.02.2020 r.   Ogólnopolska Konferencja Interdyscyplinarna pt: “Badania Młodych Naukowców Część VI” Konferencja stacjonarna 06.04.2020 r.  Termin przyjmowania zgłoszeń mija 25.03.2020 r.   Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w konferencji interdyscyplinarnej on-line, która odbędzie się 06-07.02.2020 r. oraz konferencji stacjonarnej 06.04.2020…

Czytaj więcej

III edycja konkursu dla szkół ponadgimnazjalnnych “Księgowi jutra”

III edycja Międzyszkolnego konkursu “Księgowi jutra” W Zespole Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych w Bydgoszczy w dniu 16 grudnia br. odbyła się III edycja Międzyszkolnego Konkursu KSIĘGOWI JUTRA. Konkurs organizowany jest przez Zespół Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych w Bydgoszczy wspólnie z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy oraz Oddziałem Okręgowym w Bydgoszczy Stowarzyszenia Księgowych w…

Czytaj więcej

Podaruj uśmiech 2019 – zbiórka słodyczy dla dzieci z domów dziecka

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia Niezależne Zrzeszenie Studentów UTP organizuje zbiórkę słodyczy dla dzieci z domów dziecka. W tym roku pragniemy obdarować wychowanków Bydgoskiego Zespołu Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych oraz Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych “Młody Las” w Toruniu. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do włączenia się w zbiórkę rzeczową. Łakocie można składać do 19 grudnia do kartonu przy biurze…

Czytaj więcej

Finał konkursu “Odpowiedzialna konsumpcja”

W dniu 6.12.2019 r. na Wydziale Zarządzania odbyło się uroczyste wyręczenie dyplomów i nagród finalistom  wojewódzkiego konkursu pt. “Odpowiedzialna konsumpcja” . Podczas finału laureatka I miejsca Patrycja Frątczak ze Społecznego Liceum Ogólnokształcącego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Choceniu zaprezentowała nagrodzoną  pracę pt.: „Negatywne skutki nieprawidłowej konsumpcji”. Konkurs kierowany był do uczniów szkół średnich w województwie…

Czytaj więcej

Stypendium dla młodych naukowców

Szanowni Państwo, Dział Nauki informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie stypendiów dla wybitnych młodych naukowców. Stypendium może otrzymać osoba, która w dniu przyznania stypendium posiada status młodego naukowca. Młodym naukowcem jest osoba prowadząca działalność naukową, która: 1. Jest doktorantem lub nauczycielem akademickim – i nie posiada stopnia doktora albo 2.  Posiada stopień doktora, od uzyskania którego nie upłynęło…

Czytaj więcej
plakat diamentowy grant

X edycja konkursu “DIAMENTOWY GRANT”

Szanowni Państwo, Dział Nauki informuje, że Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłosiło IX edycję konkursu “DIAMENTOWY GRANT”  https://www.gov.pl/web/nauka/ogloszenie-ix-edycji-konkursu-w-ramach-programu-diamentowy-grant  W ramach programu wsparciem mogą być objęci wybitnie uzdolnieni: absolwenci studiów pierwszego stopnia, którzy otrzymali tytuł zawodowy licencjata lub inżyniera albo równorzędny w roku ogłoszenia konkursu, studenci jednolitych studiów magisterskich lub odpowiednich, którzy ukończyli trzeci rok studiów…

Czytaj więcej
Plakat konkursu student-wynalazca

X edycja Ogólnopolskiego Konkursu Student-Wynalazca

1 listopada 2019 roku ruszył nabór zgłoszeń do X edycji Ogólnopolskiego Konkursu Student-Wynalazca organizowanego przez Politechnikę Świętokrzyską. Konkurs jest adresowany do studentów, doktorantów i absolwentów, którzy w trakcie studiów zostali twórcami/współtwórcami wynalazku lub wzoru użytkowego/przemysłowego chronionego prawem wyłącznym lub zgłoszonego do ochrony w Urzędzie Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej lub odpowiednim urzędzie ds. własności przemysłowej za granicą.…

Czytaj więcej
konsultacje psychologiczne

Konsultacje psychologiczne

Zapraszamy studentów i doktorantów naszej uczelni do skorzystania z bezpłatnych konsultacji psychologicznych. Pomoc psychologiczna obejmuje wsparcie i pomoc w: sytuacjach trudnych i kryzysowych, relacjach z innymi ludźmi, zakresie nabycia kompetencji społecznych, radzenia sobie z emocjami i stresem, adaptacji akademickiej. Konsultacje z psychologiem to okazja do porozmawiania w miłej atmosferze na temat swoich wątpliwości, niepokojów, ale…

Czytaj więcej

Akademicka Szlachetna Paczka 2019

Szanowni Państwo, Niezależne Zrzeszenie Studentów po raz kolejny organizuje zbiórkę żywności, środków czystości, chemii domowej itd. W tym roku obdarowujemy panią Sabinę, która ma ciężką sytuację życiową, choruje na cukrzycę i potrzebuje naszej pomocy. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do włączenia się w zbiórkę rzeczową. Dodatkowo w ramach akcji, jutro 3 grudnia w godzinach 10-14 w budynku…

Czytaj więcej

Ogłoszenie wyników wojewódzkiego konkursu „ODPOWIEDZIALNA KONSUMPCJA”

OGŁOSZENIE WYNIKÓW WOJEWÓDZKIEGO KONKURSU ODPOWIEDZIALNA KONSUMPCJA zorganizowanego przez studenckie koło naukowe „Odpowiedzialnych konsumentów” działające przy Wydziale Zarządzania UTP Zapraszamy wszystkich uczestników konkursu ODPOWIEDZIALNA KONSUMPCJA wraz z opiekunami na uroczystość wyręczenia dyplomów oraz nagród, która odbędzie się dnia 06.12.2019 roku (piątek) o godzinie 1100 w sali 111 na Wydziale Zarządzania UTP w Bydgoszczy, ul. Fordońska 430.…

Czytaj więcej

Spotkanie z przedsiębiorczością podczas Targów Pracy

Dnia 21.11.2019 w godz. 11-16 odbędą się największe Targi Pracy w regionie.  Listopadowe „Spotkanie z przedsiębiorczością” odbędzie się podczas Targów Pracy Offerty 2019 w HSW Łuczniczka (ul. Toruńska 59) w godz. 14.30-16.30.    Podczas spotkania przedstawiciele poszczególnych instytucji otoczenia biznesu podzielą się z uczestnikami informacjami o aktualnie realizowanych przez nich instrumentach wsparcia w zakresie zakładania/rozwijania…

Czytaj więcej

Ogłoszenie o konferencji dla studentów i doktorantów

Ogłoszenie o konferencji dla studentów i doktorantów Ogólnopolska Konferencja Naukowa pt: “Młody Naukowiec Część VIII- Nauki Interdyscyplinarne” Konferencja on-line 25-27.11.2019 r. oraz Ogólnopolska Konferencja Naukowa pt: “Badania Młodych Naukowców Część V- Nauki Interdyscyplinarne” Konferencja stacjonarna 13.12.2019 r. Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w konferencji interdyscyplinarnej on-line, która odbędzie się 25-27.11.2019 r. oraz konferencji stacjonarnej 13.12.2019 r. Konferencja o charakterze interdyscyplinarnym pozwala…

Czytaj więcej

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości 2019

18 listopada 2019 roku rusza XII edycja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości – międzynarodowego projektu promującego świadomy rozwój, aktywną postawę wobec życia i podejmowanie inicjatyw biznesowych. Impreza organizowana jest od 2008 roku w ponad 160 państwach świata. Każdego listopada organizacje, instytucje i firmy, którym zależy na rozwijaniu przedsiębiorczości, organizują bezpłatne szkolenia, warsztaty, debaty i konkursy pomagające zdobyć wiedzę z…

Czytaj więcej

Spotkanie z Ambasadorem Atos

Drodzy Studenci! Zapraszamy Was na spotkanie z Ambasadorem Atos! Organizujemy stand informacyjny, na którym będziecie mogli dowiedzieć się o: 🔸aktualnych Akademiach 🔸konkursach 🔸ofertach pracy👩‍🎓👨‍🎓👌 Dodatkowo, zachęcamy Was do wypełniania formularzy rekrutacyjnych (Ambasador zapewnia pełne wsparcie 💪🏻), które ułatwią Wam kontakt z firmą oraz jak najlepsze dopasowanie możliwych ofert do Waszych umiejętności i zainteresowań. GDZIE: Wydział Zarządzania…

Czytaj więcej

Możliwość publikacji dla studentów i pracowników

Szanowni Państwo, pragnę poinformować, że redakcja czasopisma Sopockiej Szkoły Wyższej zbiera artykuły do 15 (15 I 2019) numeru czasopisma pt. “Przestrzeń Ekonomia Społeczeństwo”.  Jest ono periodykiem wydawanym w cyklu półrocznym. Podzielone jest na trzy działy tematyczne, w skład których wchodzą  oryginalne, wcześniej niepublikowane artykuły naukowe i opracowania o charakterze projektowym, poświęcone zagadnieniom z dziedzin: nauk…

Czytaj więcej

Program POWER

Uwaga Studenci 2 , 3 i 4 roku studiów I stopnia, oraz studenci II stopnia   Zapraszamy do udziału w II edycji szkoleń i warsztatów w ramach projektu POWER. Projekt „NOWOCZESNA I EFEKTYWNA UCZELNIA” – ma na celu zapewnienie kompleksowego innowacyjnego rozwoju kształcenia studentów Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego W Bydgoszczy. Zapraszamy do wzięcia udziału w następujących warsztatach…

Czytaj więcej

Dla chętnych na wyjazd z programu Erasmus+!!

Chętni  na  wyjazd z programu Erasmus+ mają czas do 30 października br. na zgłoszenie wniosków do wzięcia udziału w wymianie studenckiej w roku akademickim 2019/2020 w semestrze letnim w ramach rekrutacji uzupełniającej. Formularz wniosku, zasady wyjazdów oraz aktualne stawki stypendialne znajdują się na stronie internetowej: http://iro.utp.edu.pl/index.php/pl/erasmus Studenci do wniosku powinni dołączyć certyfikat bądź zaświadczenie o…

Czytaj więcej

Zmiany w dokumentowaniu wniosku o stypendium socjalne w roku 2019/2020

Od 1 października 2019 r. wchodzą w życie nowe przepisy w zakresie świadczeń dla studentów, które wprowadziła ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce. Istotną zmianą w przypadku studenta/ doktoranta, który ubiega się o stypendium socjalne przy dochodzie do 528 zł jest wprowadzenie obowiązku przedłożenia zaświadczenia z ośrodka pomocy społecznej o…

Czytaj więcej

Stypendia

                                                                                       KOMUNIKAT                                                                                 Studenci I i II stopnia Termin składania wniosków o stypendium…

Czytaj więcej

Wojewódzki konkurs “Odpowiedzialna konsumpcja”

Drodzy uczniowie szkół średnich! Dziś startuje wojewódzki konkurs ODPOWIEDZIALNA KONSUMPCJA organizowany przez Koło Naukowe Odpowiedzialnych Konsumentów działające przy Wydziale Zarządzania. Celem konkursu jest zainteresowanie młodzieży zrównoważoną i odpowiedzialną konsumpcją, propagowanie postaw ekologicznych oraz uświadomienie ważności tematu. Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z załączonymi dokumentami i wzięcia udziału w konkursie.   Regulamin wojewódzkiego konkursu – odpowiedzialna…

Czytaj więcej

Regulamin przyznawania pomocy materialnej

Regulamin obowiązujący od 01.10.2019 roku Zarządzenie JM Rektora w sprawie wprowadzenia Regulaminu: <pobierz> Regulamin świadczeń dla studentów i doktorantów Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy <pobierz> załącznik nr 1 do Regulaminu “Zasady obliczania dochodu oraz dokumentowania sytuacji materialnej w rodzinie” <pobierz> załącznik nr 2 do Regulaminu “Szczegółowe zasady przyznawania punktów za osiągnięcia naukowe, artystyczne oraz sportowe oraz dokumentowania…

Czytaj więcej

Rekrutacja uzupełniająca na studia stacjonarne, pierwszego stopnia

Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy J.J. Śniadeckich w Bydgoszczy prowadzi rekrutację uzupełniającą na studia stacjonarne, pierwszego stopnia (tura 3) na następujące kierunki:   analityka chemiczna i spożywcza architektura krajobrazu biotechnologia budownictwo elektronika i telekomunikacja elektrotechnika energetyka geodezja i kartografia finanse i rachunkowość inspekcja weterynaryjna inżynieria biomedyczna inżynieria odnawialnych źródeł energii mechanika i budowa maszyn mechatronika przetwórstwo tworzyw sztucznych…

Czytaj więcej

Nabór do Szkoły Doktorskiej

Absolwentów studiów magisterskich zapraszamy do uczestnictwa w nowej formie kształcenia doktorantów w Szkole Doktorskiej Nabór kandydatów będzie trwał od 1 do 20 września br. Informacje nt. wymogów rekrutacyjnych można uzyskać na stronie http://www.utp.edu.pl/pl/rekrutacja/szkola-doktorska, zaś szczegółowe informacje nt. kształcenia w Szkole Doktorskiej można przeczytać pod adresem http://www.utp.edu.pl/pl/szkola-doktorska.

Czytaj więcej

Uwaga kandydaci na studia stacjonarne pierwszego stopnia w UTP (rekrutacja podstawowa – tura 1)    

Uwaga kandydaci na studia stacjonarne pierwszego stopnia w UTP (rekrutacja podstawowa – tura 1)              Dnia 11.07.2019 r. Wydziałowe Komisje Rekrutacyjne przeprowadziły I etap postępowania klasyfikacyjnego. Sprawdź swój status na indywidualnym koncie pod adresem: rekrutacja.utp.edu.pl   Jeżeli zostałeś „zakwalifikowany” to, w terminie:  od 15 lipca do 22 lipca 2019 roku. złóż komplet dokumentów (w tym…

Czytaj więcej

Formularze zgłoszeniowe – warsztaty POWER

REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU NOWOCZESNA I EFEKTYWNA UCZELNIA – KOMPLEKSOWY ROZWÓJ INNOWACYJNEGO KSZTAŁCENIA STUDENTÓW UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZEGO I EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ   ROZPOCZELIŚMY NABÓR CHĘTNYCH NA CERTYFIKOWANE SZKOLENIE – PRZYGOTOWANIE KANDYDATÓW NA I STOPNIEŃ CERTYFIKACJI ZAWODU KSIĘGOWEGO WRAZ Z EGZAMINEM WARSZTATY- OBSŁUGA KADROWO – PŁACOWA WARSZTATY – KONTROLA FINANSOWO – KSIĘGOWA WARSZTATY – USŁUGOWE PROWADZENIE KSIĄG…

Czytaj więcej

VI Ogólnopolska Konferencja Naukowa z cyklu: „Konkurencyjność i rozwój regionów w warunkach integracji europejskiej i globalizacji. Stan – Trendy – Strategie” 14-15 listopada 2019 roku / 6th National Scientific Conference in the series: “Competitiveness and development of regions in the conditions of European integration and globalization. Current state – Trends – Strategies” – November 14-15, 2019

Szanowni Państwo! W imieniu Rady Programowej i Komitetu Organizacyjnego mamy zaszczyt zaprosić Państwa do wzięcia udziału w VI Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu: Konkurencyjność i rozwój regionów w warunkach integracji europejskiej i globalizacji. Stan – Trendy – Strategie Pismo przewodnie 2019 Karta zgłoszenia 2019 Formatka 2019 EN Recenzja Uniejów 2019 an  

Czytaj więcej

W najbliższą środę, 22 maja, będziecie mieli okazję dowiedzieć się więcej o możliwościach stażu i/lub zatrudnienia w ING Banku Śląskim. Nasz Uniwersytet odwiedzą przedstawiciele Banku, którzy przybliżą ofertę pracodawcy skierowaną do studentów i absolwentów. Odpowiedzą też na ewentualne Wasze pytania. Poniżej kilka ciekawych linków – warto zerknąć: Ogłoszenia i informacje o Stażu z Lwem: https://www.pracuj.pl/praca/staz-z-lwem-w-oddziale-korporacyjnym-bydgoszcz-torun,oferta,6852586…

Czytaj więcej

Zakończenie rekrutacji na rok akademicki  2018/2019

Rekrutacja na rok akademicki  2018/2019 została zakończona. Zapraszamy na studia wyższe, nabór na rok akademicki: 2019/2020 od czerwca 2019 r. Szczegółowe informacje tj. wykaz kierunków, termin i miejsce składania dokumentów zostaną podane w terminie późniejszym. Biuro Rekrutacji, Al. prof. S. Kaliskiego 7 w Bydgoszczy, budynek RCI , pok. A15a rekrutacja@utp.edu.pl;  52 374 94 11

Czytaj więcej

Targi Pracy i Kariery – 9 kwietnia 2019 roku

Biuro Karier Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy serdecznie zaprasza na Targi Pracy i Kariery, które odbędą się 9 kwietnia 2019 roku w godzinach od 10.00 do 14.00 w murach Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego – hol główny budynku 2.1, al. prof. S. Kaliskiego 7 w Bydgoszczy. Szczegółowe informacje: https://www.facebook.com/events/1036202243233190/ http://www.utp.edu.pl/pl/uniwersytet/targi-pracy W tym roku, podczas targów, zapraszamy na ciekawe warsztaty: Godzina…

Czytaj więcej

Uwaga studenci! Zmiana sposobu Archiwizacji Prac Dyplomowych

Zarządzanie Nr Z.43.2018.2019 Rektora UTP z dnia 19 marca 2019 roku zmieniające zarządzenie nr Z.60.2015.2016 Rektora Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich z dnia 29 kwietnia 2016 r. w sprawie zasad składania i archiwizacji prac dyplomowych z wykorzystaniem systemu Archiwum Prac Dyplomowych (APD). Jednocześnie informuje się studentów i pracowników Wydziału o nowych uregulowaniach w…

Czytaj więcej

Termin składania dokumentów na studia stacjonarne i niestacjonarne II stopnia w UTP

Kandydaci na studia stacjonarne i niestacjonarne II stopnia w UTP 19.03.2019 r. (wtorek) upływa termin składania dokumentów Dokumenty należy złożyć w Punkcie Rekrutacyjnym: Punkt Rekrutacyjny Al. prof. S. Kaliskiego 7 85-796 Bydgoszcz (Fordon), tel.52 340 88 25 czynny w g. 8 – 16 (od poniedziałku do piątku) g. 9 – 12 (sobota:16.03.2019r. ) lub przesłać…

Czytaj więcej

XVIII edycji Ogólnopolskiego Konkursu Wiedzy z Rachunkowości dla Studentów Szkół Wyższych

W imieniu Koła Naukowego Rachunkowości mam zaszczyt zaprosić do wzięcia udziału w organizowanej przez nas XVIII edycji Ogólnopolskiego Konkursu Wiedzy z Rachunkowości dla Studentów Szkół Wyższych Konkurs odbędzie się 26 marca 2019 roku o godz. 12.00 w gmachu Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania przy ul. Gagarina 13a w Toruniu. Udział w konkursie jest bezpłatny, a…

Czytaj więcej

Rekrutacja na Warsztaty „YES 4 YETI”

Uwaga Studenci! Rozpoczęła się rekrutacja na Warsztaty „YES 4 YETI” organizowane przez firmę Torun-Pacific , Cereal Partners Poland, Szosa Lubicka 38/58, 87-100 Toruń, Poland, Studenci uczestnicząc w warsztatach będą mieli szansę zapoznać się z pracą różnych działów, również działem produkcji, by  zobaczyć, jak funkcjonuje fabryka od środka. Pierwszy dzień to wprowadzenie w kontekst biznesowy, marketing,…

Czytaj więcej

Ogólnopolska Konferencja Naukowa pt: “Młody Naukowiec Część V – Nauki Interdyscyplinarne”

Ogólnopolska Konferencja Naukowa pt: “Młody Naukowiec Część V – Nauki Interdyscyplinarne”   Konferencja on-line 04-05.04.2019 r.  Zapraszamy  Państwa do wzięcia udziału w Konferencji Interdyscyplinarnej on-line, która odbędzie się 04-05.04.2019 r. Przebieg konferencji w tak innowacyjny sposób umożliwi Państwu zaoszczędzenie czasu, który w chwili obecnej jest niezwykle cenny, a jednocześnie pozwoli Państwu na poszerzenie wiedzy z różnych dziedzin nauki…

Czytaj więcej

Zajęcia sportowe dla studentów i doktorantów z niepełnosprawnościami

W związku z uruchomieniem od semestru zimowego 2018/2019 zajęć sportowych dla studentów i doktorantów z niepełnosprawnościami zapraszamy serdecznie na spotkanie organizacyjne, które odbędzie się 25.02.2019 r. na Sali Gimnastycznej SWFiS UTP przy ul. Kordeckiego 20 o godzinie 16.30. Na spotkaniu omówimy Wasze potrzeby i zainteresowania, postaramy się wybrać dyscyplinę, najbardziej dostosowaną do Waszych potrzeb. Jeśli chcesz podnieść swoją…

Czytaj więcej

Studentko! Weź udział w programie “Inżynierki 4.0” wspieranym przez MPiT, Siemens i Perspektywy i wygraj wyjazd na największe targi przemysłowe świata

Czy wiesz, że kobiety stanowią obecnie tylko 20-25% pracowników polskich firm technologicznych o charakterze innowacyjnym? Chcemy to zmienić! WEŹ UDZIAŁ W PROGRAMIE „INŻYNIERKI 4.0” I WYJEDŹ Z SIEMENSEM NA NAJWIĘKSZE TARGI PRZEMYSŁOWE ŚWIATA Warszawa, 12 lutego 2019 – Chcesz podnieść kwalifikacje zawodowe i zwiększyć swoje szanse na rynku pracy? Do 3 marca możesz zgłosić się do…

Czytaj więcej

P&G Women Engineering Days

Zapraszamy studentki do wzięcia udziału w P&G Women Engineering Days w Warszawie w Fabryce Pampers organizowanych przez firmę Procter & Gamble. Dwudniowe spotkanie odbędzie się w dniu 7-8 marca 2019 – start o godz. 9.00   Warunkiem uczestnictwa jest: zaaplikowanie on-line: pgcareers.com (P&G Women Engineering Days) oraz wypełnienie kwestionariusza i zdanie testu bardzo dobra znajomość…

Czytaj więcej

Prośba Zespołu ds. ECTS

W okresie sesji nauczyciele proszeni są zobligowanie studentów aby na zajęciach podali w krótkim kwestionariuszu online ile czasu poświęcają na przygotowanie do zajęć. Adres anonimowego kwestionariusza: http://bit.ly/WZECTS Ważne jest, aby Student miał parę minut czasu na zastanowienie się i skalkulowanie ile poświeci/ł czasu na przygotowanie do zajęć, kolokwium, egzaminu itd.   Dziękuję dr Krzysztof Śmiatacz…

Czytaj więcej