AdobeStock_75176721_Preview.jpeg

Katedra Zarządzania Innowacjami Organizacyjnymi

Katedra Zarządzania Innowacjami Organizacyjnymi

Dane kontaktowe:

Katedra Zarządzania Innowacjami Organizacyjnymi


ul. Fordońska 430,

85-790 Bydgoszcz


Tel./Fax: +48 052 340 80 59

Główne kierunki badań katedry:

  • Zarządzanie jakością,
  • Zarządzanie wiedzą,
  • Przywództwo,
  • Instrumenty zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie,
  • Zarządzanie kapitałem intelektualnym przedsiębiorstw,
  • Zarządzanie porozumieniami między przedsiębiorstwami,
  • Zarządzanie finansami, finanse i bankowość, analiza ekonomiczno-finansowa podmiotów gospodarczych;
  • Strategie zarządzania przedsiębiorstwami na rynku usług profesjonalnych,
  • Globalizacja i internacjonalizacja przedsiębiorstw,
  • Zarządzanie zmianami,
  • Strategie marketingowe,
  • Metody i techniki badań marketingowych,
  • Teoria struktury kapitału,
  • Procesy pozyskiwania źródeł finansowania przedsiębiorstw,
  • Analiza finansowa przedsiębiorstwa,
  • Rozwój rynku kapitałowego w Polsce;

wkrótce...

Tematyka prac dyplomowych realizowanych w Katedrze:

  1. Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie.
  2. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa.
  3. Metody i narzędzia zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie.
  4. Uwarunkowania konkurencyjności współczesnych przedsiębiorstw.
  5. Zastosowanie elementów marketingowych w przedsiębiorstwie i ich skuteczność.
  6. Specyfika zarządzania przedsiębiorstwami globalnymi i na rynkach międzynarodowych.
  7. Zarządzanie porozumieniami między przedsiębiorstwami (alianse strategiczne, spółki joint-venture, fuzje).
  8. Strategie marketingowe w przedsiębiorstwie.
  9. Proces komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem (Public Relations).
  10. Uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu (koncepcja CSR).
  11. Zarządzanie marką.
  12. Analiza cyklu życia produktu.
  13. E-commerce (handel elektroniczny, działalność przedsiębiorstw w Internecie).
  14. Konkurencyjność przedsiębiorstw w warunkach globalizacji.
  15. Strategie rozwoju produktu.
  16. Zarządzanie w warunkach globalizacji.
  17. Istota i znaczenie narzędzi marketingowych w działalności przedsiębiorstwa.
  18. Determinanty satysfakcji i lojalności klientów.
  19. Nowoczesne koncepcje marketingowe (marketing sensoryczny, partyzancki, wielopoziomowy, wirusowy, aromamarketing, one-to-one i inne).
  20. Uwarunkowania i znaczenie segmentacji rynku.


Powyższe zagadnienia stanowią ogólnie i szeroko zakreśloną problematykę, podejmowaną na seminarium. W ramach każdego zagadnienia będą poszukiwane szczegółowe tematy przygotowywanych prac.

wkrótce...