k.smiatacz

Adiunkt
dr Krzysztof Śmiatacz

ul. Fordońska 430
pokój: 108
telefon: 52 340 88 65
e-mail: smiatacz@utp.edu.pl
konsultacje w semestrze zimowym 2017/2018: wtorek 10:00-12:00.

Ukończone studia wyższe:

 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu (dawniej: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu), tytuł zawodowy magistra (kierunek: Zarządzanie i Marketing, specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem).

 

Doktorat:

 Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania (stopień naukowy doktora nauk ekonomicznych w dyscyplinie: nauki o zarządzaniu).

Główne obszary zainteresowań naukowych:

 

  • Problemy i metody badania satysfakcji i lojalności klientów przedsiębiorstwa usługowego.
  • Internet jako narzędzie wspierania przedsiębiorczości.
  • Stan i perspektywy rozwoju rynku usług telefonii komórkowej.

 

Udział w projektach badawczych:

 

  • realizacja projektu badawczego (grantu promotorskiego nr 1 H02C 068 30 pt.: „Determinanty satysfakcji klientów telefonii komórkowej w Polsce”) pod kierownictwem dra hab. Lecha Nieżurawskiego, prof. UMK,
  • realizacja projektu badawczego "Wykorzystanie Text Miningu w badaniach marketingowych",
  • uczestnictwo w grantach finansowanych przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz jednostki niższego szczebla.

 

Doświadczenie zawodowe i niektóre uprawnienia:

 

  • pracownik dydaktyczno-naukowy UTP w Bydgoszczy,
  • członek zarządu wspólnoty mieszkaniowej (społecznie),
  • b. członek zarządu firm budowlanych (budownictwo dla sektora telekomunikacji),
  • współpraca z firmą catalist.com.pl,
  • posiadam zezwolenie na zasiadanie w radach nadzorczych spółek Skarbu Państwa,
  • posiadam zezwolenie PUNU na wykonywanie czynności agenta ubezpieczeniowego.

 

 

Członkostwo i stanowiska w organizacjach:

 

  • Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją  Wiceprzewodniczący Oddziału Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją PTZP w Bydgoszczy.
  • Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą - członek.

 

z ostatnich 3 lat - od 2014r.

 

MONOGRAFIE - BOOKS

 

  • Śmiatacz, K. (red.). (2016). Zastosowanie narzędzi IT w badaniu opinii usługobiorców na przykładzie służby zdrowia, Wydawnictwa Uczelniane Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy, Bydgoszcz 2016. ISBN 978 -83-65603-17-3. [english title: Application of IT tools in the study of customer opinion based on the example of the health service]. 
    POBIERZ: [PDF - w·Researchgate.net] [PDF - w repozytorium UTP].
  • Śmiatacz, K. (2012). Badanie satysfakcji klientów na przykładzie rynku usług telefonii komórkowej w Polsce. Wydawnictwa Uczelniane Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy. ISBN 978-83-61314-11-0. [english title: Customers satisfaction survey on the example of the mobile services market in Poland]·
    POBIERZ: [PDF - w Researchgate.net] [PDF - w·repozytorium UTP].

 

 

ARTKUŁY - ARTICLES

 

  • K. Śmiatacz, A. Błachnio (2016) POOR RESULTS OF SMS SURVEY OF 60+ PATIENTS OF ONCOLOGY CENTRE IN BYDGOSZCZ AND THE NEED FOR REVISION OF SENIORS’ TECHNOLOGY EDUCATION, INTED2016 Proceedings, pp. 7997-8004. [link]
  • K. Śmiatacz, J. Nieżurawska, L. Nieżurawski, K. Samek (2016) KNOWLEDGE TRANSFER IN POLAND – OPPORTUNITIES AND THREATS, INTED2016 Proceedings, pp. 8022-8031. [link]
  • Schulz, M., Śmiatacz, K. (2016). Wykorzystanie narzędzi promocji w budowaniu lojalności klienta na rynku aptek w województwie kujawsko-pomorskim, Marketing i Rynek, (7) 794-806. [link]
  • Śmiatacz, K., Samek, K. (2016). Wartość dla klienta na przykładzie mobilnych aplikacji banków komercyjnych, Marketing i Rynek, (7) 914-928. [link]
  • Śmiatacz, K., Pawłowska, B., Witkowska, J. (2015). Satysfakcja interesariuszy w procesie rozwoju organizacji, Marketing i Rynek, (10), 374-381. [link]
  • Śmiatacz, K., Błachnio, A. (2015). Wykorzystanie wiadomości SMS do badania opinii klientów 60+ sektora opieki zdrowotnej, Marketing i Rynek, (8) 740-747. [link]
  • Śmiatacz, K., Michalska, A., Samek, K. (2014). Rola komunikacji w unikaniu błędów menedżerskich. Marketing i Rynek, (10), 484-489. [link]
  • Owczarczyk-Szpakowska, G., Niezurawski, L., Śmiatacz, K. (2014). Funkcjonowanie funduszy Unii Europejskiej w mieście Bydgoszcz. Marketing i Rynek, (10), 294-300. [link]
  • Andruszkiewicz, K., Niezurawski, L., Śmiatacz, K. (2014). Role i satysfakcja interesariuszy przedsiębiorstw w sytuacji kryzysowej. Marketing i Rynek, (8), 18-24. [link]
  • Andruszkiewicz, K., Śmiatacz, K. (2014). Diagnoza potencjału innowacyjnej komunikacji rynkowej w Polsce na przykładzie oprogramowania text mining. Marketing i Rynek, (4), 16-22. [link]